werkzaamheden week 1 - Reisverslag uit Hohenziatz, Duitsland van stageoostduitsland - WaarBenJij.nu werkzaamheden week 1 - Reisverslag uit Hohenziatz, Duitsland van stageoostduitsland - WaarBenJij.nu

werkzaamheden week 1

Door: koen

Blijf op de hoogte en volg

01 September 2017 | Duitsland, Hohenziatz

Afgelopen dagen heb ik bij de koeien gewerkt samen met Jappie en Pjotter. hier heb ik mee koeien overgereden en voetbaden weggezet en het jong vee 2 keer door het voetenbad heen gejaagd. De ligboxen schoon gekrabt en de roosters schoongeschoven.

Donderdag en Vrijdag heb ik de gras kuil mogen vast rijden. Dit heb ik gedaan met een John deere 6170R op brede banden met een afschuif vork voorop in de fronthef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hohenziatz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2017

week 4

19 September 2017

week 3

15 September 2017

week 3

13 September 2017

week 3

08 September 2017

week 2

Actief sinds 19 Sept. 2017
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 3719

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: